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Sara Gancho
Sara Gancho
IADE, Universidade Europeia
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Title
Cited by
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Year
Social Media: a literature review
S Gancho, S Patrícia
E-Ravista LOGO 6 (2), 2017
122017
The impact of design in social media today
S Gancho, R Cooper, M Evans
Proceedigns of the 2nd Cambridge Academic Design Management Conference, 2013
52013
University students engagement with fake news: the portuguese case
APS Silveira, S Gancho
OberCom, 2021
42021
A influência dos processos co-criativos com o consumidor na gestão das marcas: o desenvolvimento de produtos ou serviços no panorama nacional
IMS Peças
42019
Varying Mindsets in Design Thinking. Why they change during the process and how to nudge them
H Weber, S Gancho, A Mateus, A Cruz Rodrigues
Doctoral Design Conference'19. TransFormation. Proceedings Book of DDC'19 …, 2019
42019
The value and importance of design when branding in social media
SPM Gancho
PQDT-Global, 2015
32015
Design de brinquedos para crianças brasileiras de 0 a 3 anos: configuração de um processo de design thinking envolvendo pais e educadores infantis
MB Cardoso
22021
5 sentidos da marca: branding multissensorial como ferramenta de gestão do design e comunicação: estudo de caso Nivea e Dove
MGB Almeida
22019
Innovation in the companies provided by the fusion: Design thinking and design management
S Gancho, M Gasparelli
E-Revista LOGO 8 (1), 1-20, 2019
22019
Social Media: a literature review. e-Revista LOGO. 6. 1-20. 10.26771/e-Revista
S Gancho
LOGO/2017.2 1, 2017
22017
Brand Equity-Os arquétipos das marcas. 2010
S GANCHO
Dissertação (Mestrado)–Unidade de Investigação em Design e Comunicação …, 2000
22000
Repurporsing marine waste: a circular approach
MDM Pina
12022
A sororidade como fator de sucesso para a jornada do empreendedorismo feminino através do design thinking
CB Lamazales
12021
Cognitive processes in Design Thinking: Optimization of perception, processing and reasoning
HM Weber
12021
Personas, de utilizadores a jogadores: empatia e experiência
ARN Caçador
12020
Colaborações entre marcas de beleza e influenciadores e seu impacto na brand equity
T Janning
12019
Marcas de Excelência em Portugal–O caso da Banca
S Gancho, C Visual
Instituto de Artes Visuais, Design e Marketing, 2008
12008
Designing for affective and ludic experiences with empathy
A Caçador, S Gancho, P Gouveia
Proc. 10th International Conference Senses&Sensibility, 0
1
Managing design innovation challenges in a digital environment
R Patricio, J Dias, G Carella, S Gancho
International Journal of Design Creativity and Innovation, 1-24, 2024
2024
The Existing Gap Between Design Management and Management—Contributions on How to Bridge It Successfully
S Gancho
Communication Design and Branding: A Multidisciplinary Approach, 305-316, 2023
2023
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20