Seguir
Benjamin Rosenthal
Benjamin Rosenthal
Assistant Professor of Marketing at FGV EAESP
Email confirmado em fgv.br - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
How virtual brand community traces may increase fan engagement in brand pages
B Rosenthal, EPZ Brito
Business Horizons 60 (3), 375-384, 2017
892017
The brand meaning co-creation process on Facebook
B Rosenthal, EPZ Brito
Marketing Intelligence & Planning 35 (7), 923-936, 2017
402017
There will not be a World Cup”: The Kratophanous power of the FIFA 2014 World Cup in Brazil
B Rosenthal, F Cardoso
Consumer culture theory: Research in consumer behavior 17, 367-399, 2015
192015
(Mis) Representations of older consumers in advertising: stigma and inadequacy in ageing societies
B Rosenthal, F Cardoso, C Abdalla
Journal of Marketing Management 37 (5-6), 569-593, 2021
182021
Corporate Branding In Facebook Fan Pages: Ideas For Improving Your Brand Value
E Brito, MC Zanette, CA Abdalla, M Ferreira, R Limongi, B Rosenthal
172015
Marketing na era digital
B Rosenthal
GV-executivo 16 (1), 16-19, 2017
152017
How to map and select digital influencers for Marketing Campaigns
B Rosenthal, A Arcuri
Influencer Marketing: Building Brand Communities and Engagement, 58-76, 2020
8*2020
The Legitimation of Global Football Brands in the Brazilian Marketplace
JS Arakelian, E Zamith Brito, B Rosenthal
Internext - Review of International Business 15 (1), 104-117, 2020
72020
Comportamento de consumo: uma análise dos fatores que controlam a escolha de bebidas, com base no modelo na perspectiva comportamental, de Foxall
B Rosenthal
Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, 2007
62007
A produção de teses e dissertações em Análise do Comportamento no Brasil: caracterização e comparação com outras produções escritas
MC Guedes, CB da Silva, AB Queiroz, B Rosenthal, FG Leite, P Klukiewcz, ...
Behaviors, São Paulo 9 (1), 2-8, 2005
52005
Playing on a moving pitch: foregrounding the impact of sociocultural contexts on social movements and brands
B Rosenthal, F Cardoso, JH Bortoluci
Journal of Marketing Management 38 (9-10), 1014-1041, 2022
42022
Apartamentos Compactos: Espaços Privado e Público Atuando Sobre o Consumir na Metrópole
B Rosenthal, E Gambagorte
Revista Interdisciplinar de Marketing 7 (2), 224-238, 2017
42017
Marketing e redes sociais
B Rosenthal
Revista de Administração de Empresas 53, 634-634, 2013
32013
The global rhythms of consumption practices
B Rosenthal, EPZ Brito
Marketing Theory 22 (3), 381-400, 2022
22022
A ascensao das marcas solidárias
B Rosenthal
GV-executivo 19 (3), 42-45, 2020
22020
O dilema dos veículos de comunicação
B Rosenthal, EPZ Brito, M Coelho
GV Executivo 17 (3), 44-47, 2018
22018
Entrevista qualitativa.
B Rosenthal
RAE 57 (5), 524-525, 2017
22017
Rua Prinsengracht, 263: rostidade e espaço nas realidades possíveis em d diário de Anne Frank
JA Santana, B Rosenthal
Eduem-Editora da Universidade Estadual de Maringá, 2017
22017
The role of subcultural activism in the reshaping of mainstream markets: from positive to negative associations
B Rosenthal, F Cardoso
Consumer Culture Theory 18, 127-146, 2016
22016
Brand image co-creation and individual identity extension in online environments: a Facebook investigation
B Rosenthal
EAESP-FGV, 2014
22014
O sistema não pode efectuar a operação agora. Tente mais tarde.
Artigos 1–20