Get my own profile
Co-authors
- Francisco Giovanni David VieiraProfessor of Marketing, Universidade Estadual de MaringaVerified email at uem.br
- Andres Rodriguez VelosoProfessor de Marketing, Universidade de São PauloVerified email at usp.br
- Jose Afonso MazzonSchool of Economics, Administration and Accounting - University of Sao Paulo - BrazilVerified email at usp.br
- Sofia Batista FerrazUniversidade de São PauloVerified email at usp.br
- Maria Aparecida GouvêaFEA/USPVerified email at usp.br
- Geraldo ToledoProfessor de Administração na FEA - USPVerified email at usp.br
- Fernando A. FleuryUniversity of São PauloVerified email at usp.br
- Hilka Pelizza Vier MachadoProfessora da Universidade do Oeste de Santa CatarinaVerified email at unoesc.edu.br
- Kavita Miadaira HamzaProfessora Associada, Universidade de São Paulo (FEA USP)Verified email at usp.br
- Valter da Silva FaiaUniversidade Estadual de MaringáVerified email at uem.br
- Luis Pilli, PhDErasmus School of Health Policy & Management, Erasmus Choice Modelling Centre - Erasmus UniversityVerified email at eshpm.eur.nl
- Olga Maria Coutinho PépeceProfessora do Departamento de Administração, Universidade Estadual de MaringáVerified email at uem.br
- Claudia Buhamra Abreu RomeroProfessora de Marketing Universidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- Fernando FilardiProfessor of Business Strategy, IbmecVerified email at ibmec.edu.br
- Renata Andreoni BarbozaProfessora TitularVerified email at professores.ibmec.edu.br
- Carolina Costa CavalcantiCore Faculty na Fundação Dom Cabral, autora, consultora, palestranteVerified email at fdc.org.br
- alexandre salvadorESPM / FIAVerified email at espm.br
- Joao Paulo BittencourtPhD in Business Administration, University of São PauloVerified email at usp.br
- Juliana MedeirosDoutoranda, Universidade Federal do Paraná
- Mauricio ReinertUniversidade Estadual de MaringáVerified email at uem.br