Early childhood intervention in Portugal: An overview based on the developmental systems model AI Pinto, C Grande, C Aguiar, IC de Almeida, I Felgueiras, JS Pimentel, ... Infants & Young Children 25 (4), 310-322, 2012 | 57 | 2012 |
As tecnologias digitais na aprendizagem das crianças e no envolvimento parental no Jardim de Infância: Estudo exploratório das necessidades das educadoras de infância D Laranjeiro, MJ Antunes, P Santos Revista Portuguesa de Educação 30, 223-248, 2017 | 27 | 2017 |
Um sistema de acompanhamento das crianças (SAC) em jardim de infância - uma via para a diferenciação pedagógica e inclusão P Santos, G Portugal, O Libório, A Figueiredo, N Abrantes, C Silva, S Góis Análise Psicológica 29 (1), 135-148, 2011 | 17 | 2011 |
Enabling and empowering early intervention professionals–A reflective practice based on experiential education G Portugal, P Santos Involvement of Children and Teacher Style: Insights from an International …, 2003 | 5 | 2003 |
An inclusive and multistakeholder approach to promote linguistic skills in children with special needs: the role of an online sharing platform. T Sousa, O Tymoshchuk, AM Almeida, P Santos The 7th International Conference on Software Development and Technologies …, 2016 | 2 | 2016 |
Envolvimento participativo de famílias no processo de apoio em Intervenção Precoce na Infância/Participatory involvement in Early Childhood Intervention. (23), pp. 122-137. e … M Maia, aula Santos, M Espe-Sherwindt Saber & Educar 23, 122-137, 2017 | | 2017 |
Comunicação em Intervenção Precoce P Santos, F Feliciano, S Agra EXEDRA: Revista Científica ESEC. Número temático – Educação Especial …, 2015 | | 2015 |