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Josi Fernandes
Josi Fernandes
Lecturer - Lancaster University, UK
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Title
Cited by
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Year
The advertising of corporate social responsibility in a Brazilian bank
ER Scharf, J Fernandes
International Journal of Bank Marketing 31 (1), 24-37, 2013
532013
Corporate social responsibility to build strong Brazilian bank brand
E Roberto Scharf, J Fernandes, B Diego Kormann
International Journal of Bank Marketing 30 (6), 436-451, 2012
462012
Managing to make market agencements: The temporally bound elements of stigma in favelas
J Fernandes, K Mason, R Chakrabarti
Journal of Business Research 95, 128-142, 2019
372019
O patrocínio do futebol como ferramenta do marketing esportivo para a construção de brand awareness 10.5752/P. 1984-6606.2010 v10n23p80
ER Scharf
Revista Economia & Gestão 10 (23), 80-99, 2010
272010
Práticas de consumo consciente em campanha publicitária de organização competitiva
ER Scharf, J Fernandes, J Perfeito, MK Dapper
Revista de Gestão Social e Ambiental-RGSA, São Paulo 11 (2), 73-90, 2017
72017
‘Spatio-market practices’: conceptualising the always spatial dimensions of market making practices
T Holmes, J Fernandes, T Palo
AMS Review 11 (3), 316-335, 2021
42021
O valor da marca na escolha do curso de pós-graduação lato sensu de uma IES do vale do Itajaí–SC
MRS SCARPIN, ER SCHARF, J FERNANDES
Seminários em Administração, Anais... São Paulo: USP, 2011
42011
Gestão ambiental como estratégia de marketing em uma empresa de turismo rural
ER Scharf, J Fernandes, O Orlandi
Turismo: Visão e Ação 15 (2), 226-243, 2013
32013
CONSCIOUS CONSUMPTION PRACTICES IN ADVERTISING CAMPAIGN FROM THE COMPETITIVE ORGANIZATIONS/PRATICAS DE CONSUMO CONSCIENTE EM CAMPANHA PUBLICITARIA DE ORGANIZACAO COMPETITIVA
ER Scharf, J Fernandes, J Perfeito, MK Dapper
Revista de Gestao Social e Ambiental 11 (2), 73-91, 2017
22017
O capital humano como um driver das estratégias de marketing em empresas inovadoras: o caso da Apple
J Fernandes, RC dos Santos Pacheco, ER Scharf
Race: revista de administração, contabilidade e economia 13 (2), 425-452, 2014
22014
Imaginary organising of markets: Resistance and respect as forms of collective market organising
T Palo, J Fernandes
17th Organization Studies Workshop: Utopias and dystopias: Organization …, 2023
2023
Making space and beating a path to a marketplace: The uneven spatial ordering of Christmas tourism markets
T Holmes, T Palo, J Fernandes
Market Studies: Mapping, Theorizing and Impacting Market Action, 2023
2023
The spatiotemporal nature of market making:Insights from the favela tourism market in Rocinha
J Fernandes
Lancaster University, 2022
2022
Brazil’s favela entrepreneurs use social media and temporality to boost tourism and combat negative perceptions
J Fernandes
https://blogs.lse.ac.uk/latamcaribbean/2019/07/04/brazils-favela …, 2019
2019
AÇÕES ESTRATÉGICAS DE POSICIONAMENTO: UM CASO DE ENSINO NA ÁREA DE ADMINISTRAÇÃO
ER Scharf, J Fernandes, R Krause, CC Brignoli, MA Dias
Revista da UNIFEBE 1 (10 jul/dez), 2012
2012
SUSTENTABILIDADE: O GRANDE DESAFIO DOS EMPRESÁRIOS! UMA LEITURA A PARTIR DA PERCEPÇÃO DOS AMBIENTALISTAS
MT DREHER, LH SILVA, J FERNANDES
XLVII Asamblea Anual de CLADEA, 1-16, 2012
2012
Área temática: Gestão socioambiental setorial Título: A responsabilidade social corporativa como apoio ao fortalecimento de uma marca: o caso do Banco do Brasil
ER Scharf, J Fernandes, BD Kormann
A COMUNICAÇÃO E A RESPONSABILIDADE SOCIAL CORPORATIVA NOS
SFDEUMB BRASILEIRO, J FERNANDES, ER SCHARF
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