Transglocality in English language teacher education: A transnational polyethnography of the Glendon D-TEIL experience in Cuba I Bruz, G Moura, R Maciel, I Martin, B Morgan TESOL teacher education in a transnational world, 191-208, 2020 | 6 | 2020 |
Complexity amidst diversity: Exploring the lives of LGBTQ international teachers R Mizzi, C Schmidt, G Moura Comparative and International Education 50 (1), 2021 | 4 | 2021 |
Developing a kindergarten to grade 8 rural remote learning framework: Innovation in western Manitoba C Smith, G Moura Online learning and teaching from kindergarten to graduate school, 29, 2022 | 1 | 2022 |
Internacionalização como prática local na formação de professores de língua: telecolaboração Brasil-Canadá G Moura, IM Bruz Revista Multilingüe de Lengua, Sociedad y Educación, 98, 2021 | 1 | 2021 |
A Desindustrialização no Brasil e o caso da indústria da saúde: trajetória recente e os desafios no contexto da pandemia do Covid-19 G Moura, E Araujo A Economia em Revista-AERE 29 (2), 75-85, 2021 | 1 | 2021 |
Discipline of Teaching English as an International Language-D-TEIL: perspectives for language teacher education G Moura, B Morgan Série-Estudos 25 (54), 177-192, 2020 | 1 | 2020 |
Um olhar para a formação de um professor de língua inglesa em contexto transnacional/transcultural: Brasil-Canadá-Cuba G MOURA State University of Mato Grosso do Sul, 2017 | 1 | 2017 |
Rural Remote Learning in Manitoba During COVID-19: Opportunities and Challenges of Action Research CA Smith, G Moura The Canadian Journal of Action Research 23 (2), 86-106, 2023 | | 2023 |
OS BASTIDORES DE UMA PESQUISA DURANTE A PANDEMIA: UMA TRIOETNOGRAFIA COM DIÁLOGOS COLABORATIVOS MCL Paniago, G Moura, M Arguelho Periferia 14 (3), 265-289, 2022 | | 2022 |
TOWARDS REFLECTIVE ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION: A DUOETHNOGRAPHY G Moura, G Moura Letras Escreve 12 (1), 82-93, 2022 | | 2022 |
INTERCULTURAL DIALOGUES IN COVID-19 MCL Paniago, GH da Cunha Moura, MB Arguelho, C Devecchi Revista Edutec-Educação, Tecnologias Digitais e Formação Docente 2 (1), 1-21, 2022 | | 2022 |
Mapping LGBTQ educators' experiences teaching (in) English internationally: unpacking identity and advocacy GH da Cunha Moura | | 2022 |
DE INOVAÇÃO À INCLUSÃO G Moura, C Smith Revista Edutec-Educação, Tecnologias Digitais e Formação Docente 1 (1), 31-31, 2021 | | 2021 |
MÉTODOS E METODOLOGIAS: A PÓS-MODERNIDADE NA (RE) SIGNIFICAÇÃO DE UMA PESQUISA QUALITATIVA GH da Cunha Moura, RF Maciel | | |