Seguir
Gustavo Moura
Título
Citado por
Citado por
Ano
Transglocality in English language teacher education: A transnational polyethnography of the Glendon D-TEIL experience in Cuba
I Bruz, G Moura, R Maciel, I Martin, B Morgan
TESOL teacher education in a transnational world, 191-208, 2020
62020
Complexity amidst diversity: Exploring the lives of LGBTQ international teachers
R Mizzi, C Schmidt, G Moura
Comparative and International Education 50 (1), 2021
42021
Developing a kindergarten to grade 8 rural remote learning framework: Innovation in western Manitoba
C Smith, G Moura
Online learning and teaching from kindergarten to graduate school, 29, 2022
12022
Internacionalização como prática local na formação de professores de língua: telecolaboração Brasil-Canadá
G Moura, IM Bruz
Revista Multilingüe de Lengua, Sociedad y Educación, 98, 2021
12021
A Desindustrialização no Brasil e o caso da indústria da saúde: trajetória recente e os desafios no contexto da pandemia do Covid-19
G Moura, E Araujo
A Economia em Revista-AERE 29 (2), 75-85, 2021
12021
Discipline of Teaching English as an International Language-D-TEIL: perspectives for language teacher education
G Moura, B Morgan
Série-Estudos 25 (54), 177-192, 2020
12020
Um olhar para a formação de um professor de língua inglesa em contexto transnacional/transcultural: Brasil-Canadá-Cuba
G MOURA
State University of Mato Grosso do Sul, 2017
12017
Rural Remote Learning in Manitoba During COVID-19: Opportunities and Challenges of Action Research
CA Smith, G Moura
The Canadian Journal of Action Research 23 (2), 86-106, 2023
2023
OS BASTIDORES DE UMA PESQUISA DURANTE A PANDEMIA: UMA TRIOETNOGRAFIA COM DIÁLOGOS COLABORATIVOS
MCL Paniago, G Moura, M Arguelho
Periferia 14 (3), 265-289, 2022
2022
TOWARDS REFLECTIVE ENGLISH LANGUAGE TEACHER EDUCATION: A DUOETHNOGRAPHY
G Moura, G Moura
Letras Escreve 12 (1), 82-93, 2022
2022
INTERCULTURAL DIALOGUES IN COVID-19
MCL Paniago, GH da Cunha Moura, MB Arguelho, C Devecchi
Revista Edutec-Educação, Tecnologias Digitais e Formação Docente 2 (1), 1-21, 2022
2022
Mapping LGBTQ educators' experiences teaching (in) English internationally: unpacking identity and advocacy
GH da Cunha Moura
2022
DE INOVAÇÃO À INCLUSÃO
G Moura, C Smith
Revista Edutec-Educação, Tecnologias Digitais e Formação Docente 1 (1), 31-31, 2021
2021
MÉTODOS E METODOLOGIAS: A PÓS-MODERNIDADE NA (RE) SIGNIFICAÇÃO DE UMA PESQUISA QUALITATIVA
GH da Cunha Moura, RF Maciel
O sistema não pode efectuar a operação agora. Tente mais tarde.
Artigos 1–14