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Christian Gomes-e-Souza Munaier
Christian Gomes-e-Souza Munaier
Outros nomesChristian Munaier, Christian Gomes, Souza Munaier
Ph.D. Researcher, University of São Paulo (USP)
Email confirmado em usp.br
Título
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Ano
Influence of usage and contractual binds on customer retention in continually delivered services: evidence from the physical fitness business
CGS Munaier, CRM da Costa
Journal on Innovation and Sustainability RISUS 12 (2), 101-114, 2021
11*2021
The influence of social media and brand equity on business-to-business marketing
L Fagundes, CGS Munaier, E Crescitelli
Revista de Gestão 30 (3), 299-313, 2023
102023
Building brand trust by choosing the right location: When the business headquarters site influences clients' trust in a brand
CGS Munaier, R Rocha, JH Portes
ReMark-Revista Brasileira de Marketing 21 (1), 88-108, 2022
6*2022
A Membership Program and a Complain Website: How Sport Clubs Manage Experiences of their Members
CGS Munaier, AL Las Casas
Journal on Innovation and Sustainability - RISUS 10 (3), 75-87, 2019
62019
Morally transgressive companies and sustainable guidelines: seeking redemption or abusing trust?
CGS Munaier, FR Miyazaki, JA Mazzon
RAUSP Management Journal 57, 413-433, 2022
52022
“Manto da massa”: pertencimento, cocriação e engajamento em uma campanha histórica de vendas de camisas oficiais no futebol brasileiro
CGS Munaier
PODIUM Sport, Leisure and Tourism Review 10 (4), 81-108, 2021
5*2021
O impacto dos grupos de referência, da distorção seletiva e da distribuição do tempo discricionário no abandono do consumidor de atividade física em academias
CGS Munaier
Pontifícia Universidade Católica de São Paulo, 2019
5*2019
O senso de pertencimento na cocriação de valor nos serviços esportivos: evidências do fitness business
CGS Munaier, FA Serralvo
Movimento, e28050-e28050, 2022
3*2022
Sedentarismo em tempos de COVID-19: distorção seletiva e perceção de valor da importância da atividade física
CGS Munaier, E Mesquita, FA Serralvo, JA Mazzon
IX SINGEP, 1-16, 2021
3*2021
Innovation in Agribusiness: live streaming strategies as a sales tool for agricultural products in China
W Yang, CGS Munaier
Revista Ibero-Americana de Estratégia 22 (2), e24834-e24834, 2023
2*2023
Do social ao ecológico: o percurso do marketing no campo da sustentabilidade
CGS Munaier, FA Serralvo
ESG Uma visão plural 1, 256, 2022
2*2022
FIGHTING SEDENTARY LIFESTYLE AND OBESITY IN THE 21st CENTURY: WHAT THE FITNESS BUSINESS CAN LEARN FROM THE TOBACCO INDUSTRY
CGS Munaier
Journal on Innovation and Sustainability RISUS 12 (04), 36-45, 2021
2*2021
LEALDADE À MARCA NO MERCADO DE FITNESS BRASILEIRO: QUALIDADE PERCEBIDA, CONSCIÊNCIA DA MARCA E AMOR À MARCA COMO ANTECEDENTES
CGS Munaier, ACB Endo, E Mesquita, JA Mazzon, E Crescitelli
EnAnpad - Encontro da Anpad, 1-16, 2021
22021
Saúde Pública em Movimento: adesão às academias de ginástica como prevenção da obesidade
CGS Munaier, LW Tavares
XXII SemeAd, 1-16, 2019
2*2019
Advertising with a service’s maximum results: the impact of self-image and envy on the purchase intention and perceived value
CGS Munaier, JA Mazzon, E Crescitelli, I Barreto
European Marketing Academy Annual Conference, 1-10, 2021
12021
“Falso emprego” e relações de trabalho em plataforma digital de transporte
JH Portes, CGS Munaier, M Gonzalez
Revista Administração em Diálogo-RAD 25 (3), 90-107, 2023
2023
A MATRIZ DE POTÊNCIA COMERCIAL
CGS Munaier
2023
Fostering actional self for value co-creation and customer loyalty: unveiling triadic cogenetic relationships
CG Munaier, JA Mazzon
Anais, 2023
2023
Metaverse disconnected?: the lack of research on value co-creation and triadic relationships in three dimensional brand communities
CG Munaier, JA Mazzon
Anais, 2023
2023
Repensando a Gestão das Marcas no Contexto do ESG
FA Serralvo, CGS Munaier
ESG: Esperanças, Experiências e Realidades 1, 204, 2023
2023
O sistema não pode efectuar a operação agora. Tente mais tarde.
Artigos 1–20