Follow
Adriana Lopes Fernandes
Adriana Lopes Fernandes
Unknown affiliation
Verified email at iscte-iul.pt
Title
Cited by
Cited by
Year
Facebook satisfaction and its impacts on fundraising: a case study at a Portuguese non-profit organization
RMS Laureano, AL Fernandes, S Hassamo, B Alturas
Facebook satisfaction and its impacts on fundraising: a case study at a …, 2018
562018
Geração Z: peculiaridades geracionais na cidade de Itabira-MG
TDC Jacques, GB Pereira, A Fernandes, DA Oliveira
Geração Z: peculiaridades geracionais na cidade de Itabira-MG, 67-83, 2015
272015
Recrutamento e seleção do profissional portador de deficiência nas organizações: integração ou inclusão?
AL Fernandes, SM Silva
Facef Pesquisa 11 (2), 186-206, 2008
162008
Validation of the Hospitality Culture Scale in the context of hotel industry
AL Fernandes, BAB Alturas, RMS Laureano
Tourism & Management Studies 14 (1), 43-52, 2018
82018
O papel da cultura organizacional na dinâmica de relacionamento entre as tecnologias da informação e a aprendizagem organizacional The role of organizational culture in the …
AL Fernandes, BAB Alturas, RMS Laureano
CISTI 2015-10ª Conferência Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 2015
82015
O processo de recrutamento e seleção do profissional portador de deficiência nas organizações: inclusão ou integração
AL Fernandes, ASD Moura, LP Ribeiro
Encontro de Gestão de Pessoas e Relações de Trabalho, 2011
82011
Information Technology Competency Scale applied to the Hospitality Industry
AL Fernandes, B Alturas, RMS Laureano
STCB Proceedings—Smart Tourism Congress Barcelona 2016, 1-10, 2016
52016
Recrutamento e seleção do profissional portador de deficiência nas organizações: integração ou inclusão?
AL FERNANDES, SM da SILVA
FACEF Pesquisa-Desenvolvimento e Gestão 11 (2), 2010
52010
Organizational Learning in the Hotel Industry: an eclectic instrument of measurement
AL Fernandes, R Laureano, B Alturas
Tourism & Management Studies 14 (2), 16-25, 2018
32018
Information system for emergency management in Mozambique: Critical success factors
N Vaz, B Alturas, AL Fernandes
2016 11th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI …, 2016
32016
Creating value in equity crowdfunding platforms using blockchain technology
R Nunes, B Alturas, AL Fernandes
2021 16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI …, 2021
22021
Digital tourism marketing: case study of the campaign can’t skip Portugal
C Parreira, AL Fernandes, B Alturas
Marketing and Smart Technologies, 759-768, 2021
22021
Tensions between Privacy and Targeted Advertising: Is the General Data Protection Regulation being violated?
M Batista, A Fernandes, LP Ribeiro, B Alturas, CP Costa
2020 15th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI …, 2020
22020
Competência em Tecnologia da Informação na Indústria Hoteleira
A Fernandes, B Alturas, LP Ribeiro
REASU-Revista Eletrônica de Administração da Universidade Santa Úrsula 4 (2), 2020
22020
Avaliação de Websites de Hotéis do ponto de vista do Marketing Digital
M Sampaio, B Alturas, AL Fernandes
Avaliação de websites de hotéis do ponto de vista do marketing digital, 48-63, 2020
22020
Estudo da imagem da região turística de Lisboa
JHDL Cerdeira, A Fernandes
Estudo da imagem da região turística de Lisboa, 89-111, 2020
22020
The role of organizational culture in the dynamic relationship between Information Technology and Organizational Learning
AL Fernandes, BAB Alturas, RMS Laureano
2015 10th Iberian Conference on Information Systems and Technologies (CISTI …, 2015
22015
Utilização de Conteúdo Gerado Pelo Utilizador Para Suportar A Criação de Destinos Turísticos Inteligentes
MCPB Sousa, AL Fernandes, VM Pequeno
CISTI'2021-16th Iberian Conference on Information Systems and Technologies, 1-4, 2021
12021
Interorganisational information acquisition in an innovative SME network: innovation and information types
E Lage, B Alturas, RMS Laureano, AL Fernandes
International Journal of Business Innovation and Research 26 (4), 443-466, 2021
12021
Aceitação do Aviso de cookies e criação de publicidade direcionada: uma decisão consciente ou falta de informação?
M Batista, A Fernandes, A Sabino, L Ponzo
Aceitação do Aviso de cookies e criação de publicidade direcionada: uma …, 2021
12021
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20