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Ana Estima
Título
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Ano
The mismatch between undergraduate marketing education and employers' requirements in Portugal
A Estima, P Duarte
Global perspectives on Contemporary marketing education, 18-36, 2016
112016
Evaluating the Gaps and Intersections Between Marketing Education and the Marketing Profession
MM Pinheiro, A Estima, S Marques
IGI Global, 2018
82018
The Power of Storytelling as a Marketing Tool in Personal Branding
A Korzh, A Estima
International Journal of Business Innovation 1, 2022
72022
Service quality in marketing LAC-A suggested tool for evaluation and continuous improvement
A Estima, J Manso, CS Nunes
Quality-Access to Success 18 (159), 35-38, 2017
42017
O Impacto das Tecnologias de Informação e Comunicação nas Organizações Públicas: O caso da Universidade de Aveiro
ACFT Estima
PQDT-Global, 2004
42004
REAL TIME MARKETING VERSUS PUBLICAÇÕES REGULARES DE MARKETING NO FACEBOOK - UM ESTUDO COMPARATIVO DO CASO DA SUPER BOCK
I Lages, A Estima
Atas do V Encontro Científico da UI&D (ecUI&D 19), 35, 2019
32019
Business Within Ethical Marketing Education: The Upcoming Challenges
CS Nunes, A Estima, J Manso
Evaluating the Gaps and Intersections Between Marketing Education and the …, 2018
32018
O perfil do consumidor de livros eletrónicos em Portugal
A Silva, J., Simões, D. & Estima
CAPSI – Conferência da Associação Portuguesa de Sistemas de Informação, 2016
3*2016
REDESIGNING MARKETING CURRICULUM: THE ART OF MAKING CHOICES
A Estima, S Marques
INTED 2021, 4276-4283, 2021
22021
A influência das redes sociais no consumo de bens de luxo: revisão da literatura e análise exploratória
A Faneco, D Cruz, F Gonçalves, I Pereira, S Pereira, A Estima
ICIEMC 2021 - International Conference on Innovation and Entrepreneurship in …, 2021
12021
Real-Time Marketing - uma nova estratégia de marketing: um estudo comparativo da marca Control Portugal
I Lages, A Estima
ICIEMC - International Conference on Innovation and Entrepreneurship in …, 2020
12020
Rumo a um Ensino Superior mais Inclusivo: uma Experiência Pedagógica Inovadora para Pessoas com DID
A Estima, A Carvalho
9º Congresso Nacional de Práticas Pedagógicas no Ensino Superior (CNaPPES.23), 2023
2023
Get Ready to Click: A Comprehensive Review of User-Generated Photography on Instagram
R Pinhal, A Estima, P Duarte
International Workshop “Tourism and Hospitality Management” (IWTHM2023), 2023
2023
Programa Individual de Estudos Multidisciplinares da Universidade de Aveiro
A Estima, P Santos
VI Seminário GTAEDES Diversidade e Desenho Universal: Equidade e Justiça no …, 2023
2023
Cultural events and their impact on city's dynamic: the case of Perlim - the Biggest Christmas Theme Park in Portugal
C Coelho, A Estima
International Conference: Diversity & Sustainability, Opportunities and …, 2023
2023
O papel da imagem na promoção turística das cidades: um estudo baseado na rede de cidades criativas da UNESCO
R Pinhal, A Estima, P Duarte
International Conference: Diversity & Sustainability, Opportunities and …, 2023
2023
Acting on the climate crisis through the arts and culture: A social innovation journey at the city of Águeda
S Marques, A Estima, E Santos, C Laranjeira, A Mesquita, C Couceiro
Social Marketing, 195-203, 2023
2023
Before, during and post-pandemic: What happens to cultural events? The case of Perlim - the biggest Christmas Theme Park in Portugal
C Coelho, A Estima, C Pinto
ICIEMC22 - International Conference on Innovation ans Entrepreneurship in …, 2022
2022
Do universities have a distinctive brand personality? The case of ECIU Universities
C Guimarães, A Estima
8th International Conference on Higher Education Advances (HEAd’22), 2022
2022
Students over23 in marketing education: an empathy mapping approach
S Marques, A Estima
INTED2022 Proceedings, 6477-6484, 2022
2022
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