Rui Raposo
Title
Cited by
Cited by
Year
Social media as a communication and marketing tool in tourism: an analysis of online activities from international key player DMO
V Roque, R Raposo
Anatolia 27 (1), 58-70, 2016
552016
Os Media Sociais como uma Ferramenta de Comunicação e Marketing no Turismo: uma análise das atividades online dos principais atores portugueses
V Roque, R Raposo
142013
Identificação dos Media Sociais utilizados pelas organizações de gestão de destinos: o caso de estudo do destino turístico Serra da Estrela
V Roque, G Fernandes, R Raposo
142012
Comparison of emerging information visualization tools for higher education
M Pinto, R Raposo, F Ramos
2012 16th International Conference on Information Visualisation, 100-105, 2012
102012
Podcasts e uso de dispositivos móveis no contexto do ensino de Música no 2º ciclo
P Ramos
Aveiro: Departamento de Comunicação e Arte, Universidade de Aveiro, 2009
102009
Social media as a communication and marketing tool: An analysis of online activities from international key player DMO
V Roque, R Raposo
82013
Construction of a web-based geographical information system–the case of “Ria de Aveiro” region
HCC Albuquerque, FMCPF Martins, RMA Raposo, LMTG Cardoso, ...
Anatolia 27 (1), 71-81, 2016
72016
O potencial dos social media como ferramenta de comunicação dos museus com o seu público através do digital
J Carvalho, R Raposo
Revista Comunicando 1 (1), 223-234, 2012
62012
Os dispositivos móveis no apoio a visitas a museus
PMB Pereira, R Raposo, C Figueiredo
Revista Turismo & Desenvolvimento, 237-245, 2014
52014
Online Learning Communities: from Personal to Social Learning Environments
M Gea, R Montes, V Gámiz, B Rojas, R Raposo, E Arjona, JM de Córdoba
PLE Conference, 2012
52012
A construção de uma Sociedade da Informação inclusiva: reflexões e medidas, nacionais e europeias
R Raposo, Ó Mealha
et al (2004). Sociedade da Informação–Balanço e Implicações. Porto …, 2004
52004
The usage of social media by the destination management organizations. The case study of the Portuguese DMO.
V Roque, R Raposo
Dos Algarves. A Multidisciplinary E-journal, 87-114, 2015
4*2015
The adoption of social media by museums as a communication tool: helping museums get into the game
J Carvalho, R Raposo
9th European museum advisors conference 10, 2012
42012
MMORPGs e culturas de convergência
NS Morais, R Raposo
Interacção 2010-4ª CONFERÊNCIA NACIONAL INTERACÇÃO HUMANO-COMPUTADOR, 2010
4*2010
DIDAKTOS–Didactic Instructional Design for the Acquisition of Knowledge and Transfer to Other Situations
A Moreira, P Almeida, R Raposo
Aveiro, Universidade de Aveiro, versão beta, 2001
42001
Ferraz de.(1999).“
M Almeida, R Raposo, LO Silva, MJ Antunes, P Almeida, JT Abreu
Understanding the user, his role and participation in the development of …, 0
4
Tracing the use of communication technologies in higher education
F Ramos, M Pinto, D Coelho, R Raposo, L Pombo, L Pedro, P Almeida, ...
Web Design and Development: Concepts, Methodologies, Tools, and Applications …, 2016
32016
A abordagem do e-tourism como um ecossistema de inter-influências composto por rizomas de redes pessoais
R Raposo, PMB Pereira, C Figueiredo, H Santos
Revista Turismo & Desenvolvimento, 351-361, 2012
32012
U-TRACER: uma ferramenta de visualização da informação sobre o uso das Tecnologias da Comunicação no Ensino Superior Público Português
M Pinto, R Raposo, F Ramos
Indagatio Didactica 6 (1), 6-19, 2014
22014
M-Tourism 2.0: A concept where mobile tourism meets participatory culture
P Beça, R Raposo
Portugal: Departamento de comunicación y arte, University of Aveiro, 2013
22013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–20