Ana Isabel Lopes
Ana Isabel Lopes
Verified email at uantwerpen.be
Title
Cited by
Cited by
Year
Estudar a notoriedade das marcas: o caso de uma multinacional em Portugal
T Ruão, S Marinho, S Balonas, AI Melo, A. & Lopes
XII Congresso Internacional Ibercom, Faculdade de Ciências da Comunicação …, 2013
72013
Brand Management at a Local Scale: A Case of ‘Ghost Awareness’
AD Ruão, T., Marinho, S., Balonas, S., Melo, AI Lopes
Corporate Reputation Review 19, 179-193, 2016
52016
Uma visão integrada da sustentabilidade e responsabilidade social: o caso be true
AIL Lopes
22014
Which cues influence the perceived usefulness and credibility of an online review? A conjoint analysis
AI Lopes, N Dens, P De Pelsmacker, F De Keyzer
Online Information Review, 2020
12020
O Profissional de Comunicação na Gestão de Projetos de engenharia–uma área de inovação
T Ruão, AIL Lopes
Livros Labcom, 2017
12017
Valence, attribute importance and attribute repetition in negative sets of online reviews: does positive ever win?
AI Lopes, P De Pelsmacker, N Dens
ICORIA 2019: 18th International Conference on Research in Advertising, June …, 2019
2019
The role of social networks in relation to internal communications
T Ruao, AI Lopes
OBRA DIGITAL-REVISTA DE COMUNICACION, 51-66, 2018
2018
Gerir identidades e culturas em organizações temporárias: o papel da comunicação
T Ruão, A Lopes, C Pessôa
Parte: http://hdl. handle. net/10316.2/44265, 2018
2018
Silvius, G.(Ed.)(2016). Strategic integration of social media into project management practice. Hershey, PA: IGI Global.
AI Lopes
CECS-Publicações/eBooks, 223-228, 2017
2017
As redes sociais em ambiente de colaboração interna
T Ruão, A Lopes
1º Congresso Internacional de Redes Sociais, 2017
2017
Social Project Management in an Industrialization Project Environment: the Organizational Communication Perspective
T Ruão, A Lopes, G Fernandes, M Araújo, J Faria
International Research Network on Organizing by Projects, University of Boston, 2017
2017
O papel das redes sociais na relação dos públicos internos das organizações
T Ruão, A Lopes
XII Congreso Internacional de Investigadores en Relaciones Públicas 2017, 2017
2017
Vivências de uma multinacional em contexto local: um estudo de notoriedade
T Ruão, S Marinho, S Balonas, AI Melo, A. & Lopes
II Congresso Mundial de Comunicação Ibero-Americana, Universidade do Minho, 2014
2014
O papel do diagnóstico na definição de uma estratégia de Responsabilidade Social
AI Lopes
II Congresso Mundial de Comunicação Ibero-Americana, Universidade do Minho, 2014
2014
Notoriedade e Posicionamento das marcas: o caso de uma multinacional e dos seus trendsetters
T Ruão, S Marinho, S Balonas, AI Melo, A. & Lopes
8º Congresso da SOPCOM - Associação Portuguesa de Ciências da comunicação …, 2013
2013
The system can't perform the operation now. Try again later.
Articles 1–15