Seguir
Cristina Barroco
Cristina Barroco
Professor of Tourism
Email confirmado em estgv.ipv.pt - Página inicial
Título
Citado por
Citado por
Ano
Exploring the antecedents and outcomes of destination brand love
S Amaro, C Barroco, J Antunes
Journal of Product & Brand Management 30 (3), 433-448, 2020
872020
Examining the Progress of the DãoWine Route Wineries' Websites.
C Barroco, S Amaro
Revista Turismo & Desenvolvimento (RT&D)/Journal of Tourism & Development, 2020
232020
COVID-19, wine routes, crisis management and resilience amongst rural wine tourism businesses
E KASTENHOLZ, D CUNHA, C CUNHA, C Barroco, A PEREİRA, ...
Advances in Hospitality and Tourism Research (AHTR), 2022
222022
Erasmus students in Portugal: from students to tourists and advocates
S Amaro, C Barroco, C Martins, J Antunes
European Journal of Tourism Research 22, 94-106, 2019
222019
Turismo Gastronómico em Portugal: formas de comunicar os produtos endógenos da região Dão Lafões e Alto Paiva
C Barroco, L Augusto
Anais Brasileiros de Estudos Turísticos 6 (2), 23-39, 2016
182016
The internet as an important tool in developing the Dão wine route network: a study of the Dão wine route websites
S Amaro, C Barroco, J Antunes
Proceedings of the IASK International Conference Global Management 2010, 717-724, 2010
172010
Análise do perfil e das principais motivações do Enoturista na Região Vitivinícola do Dão.
L Carvalho, C Barroco, J Antunes
Revista Turismo & Desenvolvimento (RT&D)/Journal of Tourism & Development, 2017
112017
O turismo gastronómico como fator diferenciador dos destinos: o caso de Portugal
S Cunha, C Barroco, J Antunes
Revista Ibérica de Sistemas e Tecnologias de Informação, 409-422, 2019
92019
Fatores de atratividade para investimento direto estrangeiro no setor do turismo português
CMJ Barroco
PQDT-Global, 2014
92014
Motivation-based segmentation of visitors to a UNESCO Global Geopark
S Amaro, NB Chaves, C Henriques, C Barroco
Geoheritage 15 (2), 79, 2023
52023
Turismo em espaço rural: tendências e oportunidades
C Barroco, J Antunes, S Amaro
17. º CONGRESSO DA APDR. 5. º Congresso de Gestão e Conservação da Natureza …, 2011
52011
O Impacto dos Incêndios no Turismo em Espaço Rural na Região Centro
S Amaro, C Barroco
Turismo no Centro de Portugal-potencialidades e tendências, 155-175, 2018
42018
The use of information and communication technologies in religious tourism
S Amaro, C Barroco, P Fonseca
The Routledge Handbook of Religious and Spiritual Tourism, 372-384, 2021
32021
Thermal spas internet marketing: an analysis of Portuguese thermal spas’ websites
C Barroco, J Antunes, S Amaro
Boundary Blurred: A Seamless Customer Experience in Virtual and Real Spaces …, 2018
32018
Gastronomic tourism in Portugal: communication ways of endogenous products of Dao Lafoes and Alto-Paiva Region
C Barroco, L Augusto
ANAIS BRASILEIROS DE ESTUDOS TURISTICOS-ABET 6 (2), 23-39, 2016
32016
A dinamização das Rotas de Vinho como pólos de atracção turística em regiões do interior
C Barroco, J Antunes
Gastronomia e Vinhos: do turismo de experiência à experiência pelo turismo …, 2015
32015
As tecnologias de informação e comunicação na dinamização da Rota do Vinho do Dão
S Amaro, C Barroco, J Antunes
16º Congresso da APDR, 784-800, 2010
32010
Visitor's motivations to the Arouca Geopark.
N Chaves, S Amaro, C Barroco
22023
Do vinho ao terroir: Experiências enoturísticas envolventes e transformadoras
E Kastenholz, D Cunha, J Salvado, C Barroco, O Simões, H Albuquerque, ...
Experiências de Enoturismo no Centro de Portugal: Oportunidades de Cocriação …, 2022
22022
Cultural and religious tourism-the case of the Tesouro da Misericórdia Museum
J Antunes, H Almeida, C Barroco
22017
O sistema não pode efectuar a operação agora. Tente mais tarde.
Artigos 1–20