Get my own profile
Co-authors
- Clayton Robson Moreira da SilvaInstituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia do PiauíVerified email at ifpi.edu.br
- Sofia Batista FerrazUniversidade de São PauloVerified email at usp.br
- Marlon Bruno Matos PaivaAdministrador, Universidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- TOBIAS COUTINHO PARENTEESEGVerified email at eseg.edu.br
- Augusto Cézar de Aquino CabralPrograma de Pós-graduação em Administração e Controladoria (PPAC), Universidade Federal do Ceará (UFC)Verified email at ufc.br
- Michel LarocheRoyal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia UniversityVerified email at concordia.ca
- Emanuel Diego S PenhaEstácio - FICVerified email at estacio.br
- Daniel Barboza GuimaraesProfessor da Universidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- Pedro Felipe da Costa CoelhoProfessor e pesquisador da Universidade Federal do Oeste da BahiaVerified email at ufob.edu.br
- Hanna ArrudaSaint Paul Escola de NegóciosVerified email at saintpaul.com.br
- Vitor Koki da Costa NogamiUniversidade Estadual de MaringáVerified email at uem.br
- Jose Lindenberg Julião Xavier FilhoUniversidade Federal de Pernambuco (UFPE)Verified email at ufpe.br
- EMANUELLA LUSTOSA BANDEIRAUniversidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- Luis Eduardo Brandão PaivaUniversidade de PernambucoVerified email at upe.br
- Andres Rodriguez VelosoProfessor de Marketing, Universidade de São PauloVerified email at usp.br
- Sandra Santosuniversidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- Hugo ReinaldoProfessor de Marketing no curso de Administração da Universidade Federal do CearáVerified email at ufc.br
- Rafaela Almeida CordeiroFaculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária (FEA), Universidade de São PauloVerified email at usp.br
Follow
Claudia Buhamra Abreu Romero
Professora de Marketing Universidade Federal do Ceará
Verified email at ufc.br