Learning basic mathematical functions with augmented reality J Cerqueira, C Sylla, JM Moura, L Ferreira International Conference on ArtsIT, Interactivity and Game Creation, 508-513, 2018 | 14 | 2018 |
Visualizing platonic solids with augmented reality J Cerqueira, B Cleto, JM Moura, C Sylla Proceedings of the 17th ACM Conference on Interaction Design and Children …, 2018 | 14 | 2018 |
An augmented reality mathematics serious game JM Cerqueira, JM Moura, C Sylla, L Ferreira First International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2020), 2020 | 8 | 2020 |
Aplicações móveis para o ensino da Matemática com realidade aumentada JM Cerqueira, B Cleto, JM Moura, C Sylla, L Ferreira AA Carvalho et al, 177-187, 2020 | 6 | 2020 |
Potentiating learning through augmented reality and serious games JM Cerqueira, B Cleto, JM Moura, C Sylla, L Ferreira Springer Handbook of Augmented Reality, 369-390, 2023 | 4 | 2023 |
THAM-o jogo digital como recurso de aprendizagem da matemática J Cerqueira, B Cleto, C Sylla C. de EI do S. XX & U. de C.-Coimbra (Eds.), Atas do 4, 327-336, 2018 | 4 | 2018 |
O JOGO FOOTMATH–FUNÇÕES BÁSICAS DA MATEMÁTICA COM REALIDADE AUMENTADA JM Cerqueira | 1 | 2020 |
Atividades de programação com gamificação RMF Figueiredo, BG Cleto, JM Cerqueira COMISSÃO ORGANIZADORA, 768, 0 | 1 | |
FootMath: jogo digital com realidade aumentada para ensino de Matemática JM Cerqueira, JM Moura, L Ferreira, C Sylla, E Oliveira Los videojuegos en la escuela, la universidad y los contextos sociocomunitarios, 2021 | | 2021 |
Turing-Inter School Programming Contest: Pedagogical Innovation in Programming Teaching for Middle Schools R Figueiredo, B Cleto, JM Cerqueira First International Computer Programming Education Conference (ICPEC 2020), 2020 | | 2020 |