Uma Proposta de Game Design Canvas Unificado VT Sarinho SBGames, 2017 | 44 | 2017 |
A generative programming approach for game development VT Sarinho, AL Apolinário 2009 VIII Brazilian Symposium on Games and Digital Entertainment, 83-92, 2009 | 25 | 2009 |
Body: um jogo digital educacional de tabuleiro na área de fisiologia humana GA Borges, COC Lima, EM Granjeiro, VT Sarinho, RA Bittencourt XV SBGames, 412-420, 2016 | 21 | 2016 |
A Feature Model Proposal for Computer Games Design VT Apolinário, Antônio L., Sarinho Proceedings of the VII Brazilian Symposium on Computer Games and Digital …, 2008 | 21* | 2008 |
Mendiga: A minimal engine for digital games F Boaventura, VT Sarinho International Journal of Computer Games Technology 2017, 2017 | 15 | 2017 |
Askme: A feature-based approach to develop multiplatform quiz games VT Sarinho, GS de Azevedo, FMB Boaventura 2018 17th Brazilian Symposium on Computer Games and Digital Entertainment …, 2018 | 14 | 2018 |
LibrasZap- Um Jogo Baseado em Mensagens Instantâneas para Avaliação de Conhecimentos na Língua Brasileira de Sinais VT Sarinho Revista Brasileira de Informática na Educação 25 (01), 44, 2017 | 13* | 2017 |
Combining feature modeling and Object Oriented concepts to manage the software variability VT Sarinho, AL Apolinário 2010 IEEE International Conference on Information Reuse & Integration, 344-349, 2010 | 13 | 2010 |
A single solution for non-linear calibration in flow injection spectrophotometry: Kinetic determination of total protein in blood serum G Véras, RS Honorato, VT Sarinho, MCU Araújo Analytica chimica acta 401 (1-2), 215-221, 1999 | 13 | 1999 |
Integrando as disciplinas de engenharia de software, análise e projeto de sistemas e banco de dados utilizando PBL DMB Santos, H Saba, JR Junior, V Sarinho XV Workshop sobre Educação em Computação–Anais do XXVII Congresso da …, 2007 | 12 | 2007 |
Automatamind: A serious game proposal for the automata theory learning M Vieira, V Sarinho Entertainment Computing and Serious Games: First IFIP TC 14 Joint …, 2019 | 10 | 2019 |
Aplicando Project-Based Learning no Estudo Integrado de Engenharia de Software, Análise e Projeto de Sistemas e Banco de Dados> DMB Santos, H Saba, J Rocha Junior, V Sarinho XXXV Congresso Brasileiro de Educação em Engenharia–COBENGE. Disponível em …, 2007 | 9 | 2007 |
Projeto tales of health: Uma proposta de jogo digital para conscientizaçao do transtorno do espectro do autismo EC Aguiar, VO Gomes, VT Sarinho, F de Santana-Bahia-Brasil XVII Brazilian Symposium on Computer Games and Digital Entertainment (SBGames), 2018 | 8 | 2018 |
Máquina de senhas: um jogo digital para o aprendizado da teoria dos autômatos M Vieira, V Sarinho Anais da XIX Escola Regional de Computação Bahia, Alagoas e Sergipe, 54-59, 2019 | 7 | 2019 |
Avaliando jogos digitais educativos para indivíduos portadores do transtorno do espectro autista E Aguiar, LO Pedreira, V Gomes, V Sarinho Brazilian Symposium on Computers in Education (Simpósio Brasileiro de …, 2018 | 7 | 2018 |
Dominó Químico: Jogo Educativo para o Ensino-Aprendizagem das Funções Químicas Inorgânicas NH dos Santos, VT Sarinho SBGames, 2017 | 7 | 2017 |
Masters of the process: a board game proposal for teaching software management and software development process VT Sarinho Proceedings of the XXXIII Brazilian Symposium on Software Engineering, 532-536, 2019 | 6 | 2019 |
Quiztea-uma proposta de desenvolvimento de quiz digitais para indivíduos portadores do transtorno do espectro autista EC Aguiar, VO Gomes, VT Sarinho, F de Santana-Bahia-Brasil XVII Brazilian Symposium on Computer Games and Digital Entertainment …, 2018 | 6 | 2018 |
A feature-based environment for digital games VT Sarinho, AL Apolinário, ES Almeida Entertainment Computing-ICEC 2012: 11th International Conference, ICEC 2012 …, 2012 | 6 | 2012 |
Usando Atividades Práticas e Avaliação Contínua no Ensino de Engenharia de Software V Sarinho CONGRESSO DA SOCIEDADE BRASILEIRA DE COMPUTAÇÃO-XIII WEI. UNISINOS 25, 2005 | 6 | 2005 |