Get my own profile
Public access
View all3 articles
1 article
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
Ana de AlmeidaISCTE Instituto Universitário de LisboaVerified email at iscte-iul.pt
Luís NunesProfessor Associado, Iscte - Instituto Universitário de Lisboa, ISTAR-Information SciencesVerified email at iscte-iul.pt
Paulo RitaFull Professor of Marketing at NOVA IMS, Universidade Nova de LisboaVerified email at novaims.unl.pt
Ricardo RibeiroL2F - INESC ID Lisboa/ISCTE-Instituto Universitário de LisboaVerified email at inesc-id.pt
Fernando BatistaIscte - Instituto Universitário de Lisboa and INESC-IDVerified email at iscte-iul.pt
Marisol B. CorreiaESGHT, Universidade do Algarve & CiTUR & CinTurs & CEG-IST, Universidade de LisboaVerified email at ualg.pt
Carlos Miguel AfonsoProfessor Adjunto da Universidade do Algarve, CITURVerified email at ualg.pt
Paul A. PhillipsProfessor of Strategic Management, University of KentVerified email at kent.ac.uk
Filipa Perdigão RibeiroEscola Superior de Gestão, Hotelaria e Turismo, Universidade do AlgarveVerified email at ualg.pt