Get my own profile
Public access
View all17 articles
1 article
available
not available
Based on funding mandates
Co-authors
Ana de AlmeidaISCTE Instituto Universitário de LisboaVerified email at iscte-iul.pt
Luís NunesProfessor Associado, Iscte - Instituto Universitário de Lisboa, ISTAR-Information SciencesVerified email at iscte-iul.pt
Paulo RitaFull Professor of Marketing at NOVA IMS, Universidade Nova de LisboaVerified email at novaims.unl.pt
Ricardo RibeiroINESC-ID Lisboa/Iscte - Instituto Universitário de LisboaVerified email at inesc-id.pt
Fernando BatistaIscte - Instituto Universitário de Lisboa and INESC-IDVerified email at iscte-iul.pt
Marisol B. CorreiaESGHT, Universidade do Algarve & CiTUR & CinTurs & CEG-IST, Universidade de LisboaVerified email at ualg.pt
Carlos Miguel AfonsoProfessor Adjunto da Universidade do Algarve, CITURVerified email at ualg.pt
Filipa Perdigão RibeiroEscola Superior de Gestão, Hotelaria e Turismo, Universidade do AlgarveVerified email at ualg.pt
Paul A. PhillipsProfessor of Strategic Management, University of KentVerified email at kent.ac.uk
Carimo RassalUniversity of AlgarveVerified email at ualg.pt